Jan 22, 2009

serabut serabut!

aargghh! aku dah nek geram dgn sume layout2 nih! huhu~ rasa cam penat je tuka2 layout nih.. seriously.aku tol2 nk cari satu layout yg tol2 padan dgn aku.. one that cute,didnt look that kanak2 ribena,n simple.. xske yg byk navigate.. aku dah pakai dah b4 nih,n aku xske sgt... its easier to just scroll down then guessing which button to push or how to read my blog.. susah2.. hu~ aku cam dah faham ckit sal mende alah ni.. looks very complex,but mcm fun.. haha~


neway,aku diberi tugas yg agak mencabar ri ni.. well,aku kan seorang pengakap yg berkaliber.. (hah! kaliber la sgt.. baju pun ilang~) maklumlah.. sekali berpengakap,selamanya pengakap.. haha~ kalo la abg ipan baca,bangga die.. haha~


so,back to what i wanted to say just now.. hurm,ada meeting bertempat di kantin smksp,my sk0ol. mesyuarat agung tau.. ramai gle dtg.. adala dlm 7 org.. haha! n kitorg membentuk jawatankuasa baru.. n aku sebagai ahli hantu nih (tp slalu dtg join xtvt tau!) dilantik sebagai ''MULTIMEDIA''.


HAH! quite funny. coz i never think that i would be involved in this pengakap thingy. well,mende len aku ley la involve,but pengakap ni, semangat aku cam on off on off ckit ar.. huhu~ no offense my dear pengakaprian. bukannye aku nyampah pun,juz ye la.. nk kne g meeting,pjumpaan. tu ley tahan g. yg kne pakai bj pengakap tu xley blah.. adehh~ aku dah la jenis bersepah. ntah mane2 ntah aku sumbat baju.. ble last minit camni,baru la terhegeh2 cari mana agaknye baju tuh.. n of coz my mom will freaks out n histeria.. mak xley tgk bersepah2 nih! haha~


erm,yg sal perlantikan saya dalam ajk pengakap kelana nih.. nk kata aku bangga,xla.. tp cam terharu coz at least aku ada la wat sumthing tok kelana c gombak.. haha~ last tyme nye xtvt pun aku xpakai uniform.. how nice~ huhu. neway,kne wat tugas nih elok2! yyeaarrgghh!

hidup pengakap!!
dak2 pengakap! aku xdak dlm gamba nih.. yg blakang skali,blakang awyn tu la abg ipan,ketua kitorg.. die byk gle mmbantu.. huhu~


logo pengakap daerah gombak

No comments: