Jan 27, 2009

back home.

smlm aku pulang. lme rasanya tak blk kmpg.. jap je blk kmpg ni.. 1 hari jew.. asal aku ske blk kmpg? eventhough kat kmpg sgt2 buhsan,memboringkan,xdak entertainment,xde tenet,dvd pun xdak, namun kat kmpg ni menyimpan satu rahsia yg membuatkan aku sgt2 ske blk,termasuklah 1 family aku ske.. MAKANAN yg sgt sedap.. siyezly.. korunk mintaklah pape pun,insya allah akan dapat.. makcik2 aku sgt2 pandai masak.. and,blk ni aku dah blaja masak kek.. hehe.. sje2 je nak buat kek.. cam bez je.. kat umah aku ni kelengkapan cukup,cuma kalo xde tauke besar, a.k.a makcik aku,mmg xjln nye lah.. haha ni sepintas lalu gamba2 aku wat kek.. hehe



da preparation

tyme tgh masak.. melimpah2.. atam ltk byk sgt ni.. hehe




da result..

kek ni nak bagi special sumone.. hehe~

2 comments:

signi said...

haha..melimpah2.jom lawan buat kek.kite tengok sapa punye lg sdap.hahah!

azyan azilah said...

yg tu mkci aku letak..
nk cpt sgt...
tu la yg jadi..
haha