Jan 24, 2009

just for signi....

haha.. post ni tok safwa.. ko nk tau pe perangai dak bulan july kan?? ha,amek ko! hahaha~



JULAI
* Sangat suka didamping.
* Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki.
* Agak pendiam kecuali dirangsang.
* Ada harga dan maruah diri.
* Tak suka menyusahkan orang lain tapi tidak marah apabila disusahkan.
* Mudah dipujuk dan bercakap lurus.
* Sangat menjaga hati orang lain.
* Sangat peramah.
* Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya.
* Berjiwa sentimental.
* Jarang berdendam.
* Mudah memaafkan tapi sukar melupakan.
* Tidak suka benda remeh-temeh.
* Membimbing cara fizikal dan mental.
* Sangat peka, mengambil berat dan mengasihi serta penyayang.
* Layanan yang serupa terhadap semua orang.
* Tinggi daya simpati.
* Pemerhatian yang tajam.
* Suka menilai orang lain melalui pemerhatian.
* Mudah dan rajin belajar.
* Suka muhasabah diri.
* Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama.
* Suka mendiamkan diri.
* Suka duduk di rumah.
* Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan.
* Tidak agresif kecuali terpaksa.
* Lemah dari segi kesihatan perut.
* Mudah gemuk kalau tak kawal diet.
* Minta disayangi.
* Mudah terluka hati tapi lambat pulih.
* Terlalu mengambil berat.
* Rajin dalam membuat kerja


agak2,sme ke? huuu~

4 comments:

signisafwa said...

oh my god..terharu betul post ni.haha
sob2 i guess most of it are true except part rajin belajar tu.haha!yang paling true i think is berjiwa sentimental.wahaha.and mudah memaafkan tapi sukar melupakan.oh that is soo true.byk yg true neh.sedih la pulak.haha

.:everything bout me:. said...

hahaha~

kalo xsilap aku,ni kajian dr mane ntah..
so,ko membuktikan yg kajian die tu btol ar kan??
huhu

signisafwa said...

haha boley kate lar...nnt aku nak kaji jugak satu2 pe yg org ni cakap btul ke x.klau 80% btul maknenye kajian die ni bole pakai ar..

.:everything bout me:. said...

haha
nnt kalo ko dah setel wat kajian ko,
ko post ar..
aku nk tgk ckit.
haha