Jan 20, 2009

ramalan mereka...

just now aku terbukak blog mamat mane ntah,and i saw i quite interesting topic for me.. human behaviour based on their month of birth.. hurm,aku dah pernah baca b4,tp xsmpt nk komen.. btol ke x?? hurm..

APRIL
* Sangat aktif dan dinamik.
(really? hurm,aku rasa agakla.. coz aku mmg agak 'dinamik',so as he call it)

* Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.
(this one is soooo true.. haha~)

* Sangat menarik dan pandai menjaga diri.
(menarik? much more to serabai adalah.. but i think i know how to take care of maself,tq!)

* Punya daya mental yang sangat kuat.
(means? xtau la.. xsure~)

* Suka diberi perhatian.
(i guess,coz i'm da youngest.. it got nothing to do woth month,isn't it?)

* Sangat diplomatik (pandai memujuk ).
(i think so.. hehe member2 aku kata aku pandai pyscho org.. hehe~)

* Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.
(entahla.. rasa cam everytime aku bg nasihat,mesti jd len mcm tau.. haha~)

* Sangat berani dan tiada perasaan takut.
(xla.. aku takut woo0o0.. takut antu,takut dgn bebelan mak..)

* Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.
(mencabar? yes! pengasih,etc2? entahla.. aku xconsider aku ni seorg yg sopan santun.. hurm..)

* Emosi cepat terusik.
(bukn girls mmg cam2 kew???)

* Cuba kawal perasaan.
(x rasanyer...)

* Kecenderungan bersifat pendendam.
(yup,if that sum1 really hurts me.. he~)

* Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.
(sangat kelam kabut mbuat keputusan! aku ni cam xpikir pnjg sgt.. nak wat,men buat jew.. a lot people suffer 4 my action.. adeh~ )

* Kuat daya ingatan.
(dun think so.. kalo ye,mst aku dah kat u skunk!)

* Gerak hati yang sangat kuat.
(xtau la.. xkowt.. myb ble dah jd mak? coz mak aku sgt kuat grk ati.. haha~)

* Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.
(mungkin kowt.. thats y aku lg ske +ve thinking~)

* Berpenyakit disekitar kepala dan dada.
(setakat ni,insya allah x.. masa depan? xtau la saya..)

* Sangat cemburu dan terlalu cemburu
(hahahaha~ ni yg plg aku xley terima.. aku xkuat jelez la..)


ni je yg aku rasa aku dpt komen.. cam sonok gak kan dpt baca pendapat org sal kite.. tp xsemuanya btol.. perasan x kita cam ske je baca horoskop kan?? jan tpu tau.. mende tu ley baca,tp jgn caya dah la.. kdg2,kite rasa,eh,btol gak kan pe yg die ckp? n pada masa yg sama,kite seolah2 percaya gak mende tu bile kite mengiyakan pe yg die ckp.. korunk paham ke pe yg aku ckp ni?? cam belit2 plak.. haha~ neway,lu pikir la sendri...

No comments: