Oct 8, 2009

draft

aku draft kan "i feel vulnerable". somehow,on the second thought,it was kindda personal for me to say it out loud about how i feel. aku tak meminta simpati. aku hanya ingin meluahkan. dan,mungkin sedikit harapan yang dia akan membaca,walau aku tahu dia takkan membacanya. tapi,tu la. ever since aku start blogging,aku rasa yang aku banyak meluahkan sesuatu yang aku rasa tak patut. maybe i felt that i should expressed it anyway.

im much more of an introvert than extrovert. although in a test i took tells me differently. aku senang memberikan pendapat aku,memberikan pandangan aku tentang sesuatu perkara, tp mostly bila berbual,aku lebih kepada mendengar dari bercerita. aku mempunyai ramai kawan. tp aku tak tau siapa yang patut aku berkongsi. siapa yang patut aku bebankan dengan masalah aku. so,in the end,aku diam. mungkin aku juga lebih suka untuk membisu. mungkin aku lebih suka menanggung sendiri. mungkin.

5 comments:

cinderella said...

ape pun setiap manusia mesti ada problem.. kite kene bijak menangani problem 2.. jgn smpai problm 2 yg mnguasai kte.. susah nt..

Lg 1 yan carilh ssorg yg yan bole percye utk luahkn prasaan yan.. mngkin 1 2 problem 2 bole dpndamkn.. Tp ble dh byk sgt nt jd pnykit lak.. Tkot 1 ari nt mslh lain plak yg tmbul.. Farah yakin, ramai lg yg sayangkan yan.. Fkr lh ssuatu utk kbaikn dri yan sndri.. Anyway, gdluck n all da best..

azyan azilah said...

thanz a lot farah. i know i had to get it out of my chest somehow. really appriciate your concern. really. tqvm.

aton said...

yan!! +___+
kte rs cm xnk berganjak ke masa dpn..sbb kte nk dak2 cs224, stay as cs224..xmo kurang, xmo lebey..yan paham kn?

hmmm...tp, apa kn daya..
kte kene trima kenyataan..
bertemu & berpisah adalah suatu yg pasti..Allah dah tulis pjalanan idop hamba2-Nya..and idop msti diteroskn..

kte hepi sgt dpt kenal yan..tipah..ika..anis..farah..atiq..& semua la dak2 kls kte..korg mmg hepi go lucky!! ^_^

THANX 4 EVERYTHING cyunk!!
msti org akn rindu saat2 korg buli org dlu..hahaha..

p/s: nk tisu!!!!! nk nanges nih..siyes..huwaaaaaa~

azyan azilah said...

pe ni aton. syok la nanes b4 the real event happen. cam spoil je. haha neway,dun wory. kita xtau pe yg akan jadi masa depan nnt kan?

aton said...

hmmm..betol2..
kt hnya merancang..
tp, Allah yg menetu kn segalanya..
(^_^)v peace~