Jun 23, 2009

working

working is sure fun as hell,as long as you got the rite guys for the job. pengalaman keje yg aku dpt xsampai 2 bulan ni sgt best. siyezly. byk pengalaman yg aku dapat. i can communicate confidently, i can observed people better, and i sure hope those stuffs i learned before makes me stronger in times. tak perlu belajar dari orang hebat2 untuk mendapat sebuah ilmu. life is a learning process itself. spe2 yg blum g penah keje,please try. sometimes when u feel like you've gone through hell,and you've been through enuff, think again. bila kita bekerja,kita nampak erti kehidupan sebenar. yang kesenangan tu datang sekejap,dan boleh pergi sekelip mata je. yang perkahwinan dengan percintaan sahaja tak pernah cukup,malah tanpa duit,boleh ubah sapa2 je. yang sesungguhnya, sebuah senyuman boleh mengubah pandangan kita terhadap dunia. mungkin ada yang berkata,aku ni baru melihat dunia. baru nampak secebis erti kehidupan. memang. aku masih mentah. masih belum kenal siapa yang patut aku percaya,siapa yang patut aku awasi. tp dengan bekerja,aku kenal macam2 orang. macam2 cerita.

owh,aku terlalu jauh terpesong. hurm,aku bekerja dari 12 may sampai 22 jun,yakni semalam,dan itu bererti aku dah tamat bekerja. bukan gila duit (*maaf ye trah,aku bukan gila duit sgt, walau pun de gak rasa nk duit. haha) tp sebab sabtu ni tmpt keje aku de event besar. sume sebuk. n aku terlalu berat hati nk berhenti dalam ke'chaos'an tmpt keje aku. tp,sebab uitm lagi penting,so aku kne gak benti. neway,nk bukak akaun bank islam g, g skool g, g medical check up g. penat seyh~ sedey sgt nk tinggalkan diorg. owh ya,aku bekerja bersama kak june dan abg rizal. sebab tu kat umah aku asyik tersasul panggil kak june je. marah kak nona. ahaks!

neway, at first msk, mmg chuak. coz abg rizal mke cam nk makan org je.. haha lme2 aku kenal die,aku tau yg die ok. dan die sgt ok. just he has some temper. other than that, he's quite an ok brother.

kak june lak mmg best. very happy go lucky. but her mouth is quite a stung. agak berbisa bile bercakap. ops,bukan berbisa,tp xbertapis. maybe coz she's too comfortable around guys. maybe. but then she's nice. very nice. dan skunk pun kedai aku tgh rebound dr kejatuhan dlu. pekerja lme curi barang dari kedai,x key in duit dan yg paling ketara curi rokok. so,skunk kire team yg ni yg paling ok takat ni. xla nk membangga diri. haha~tp xpela. at least i'm a part of this great team. ok,ex team. haha~ neway, rindu korunk sume.. nnt kalo kite g celcom tower kite jumpe korunk balik tau?? muahx muahx muahx! haha

tingkat aku berkerja

me with kak june

abg rizal budjet

great team.



No comments: