Jun 16, 2009

guy oh guys

please la lelaki sekalian. if you wanna tackle a girl,dont freak her out by giving her stuff with her name on it. it may be sweet to somebody else,but not for most of us. dahla nama pun xbg,suddenly nk bagi hadiah. pyscho ke pe? kalo la tol2 nk tackle,please be gentlemen. dun rush things. we dun like guys who rush. be slow. relax~ adoiyai! lum bagitau nme,dah nk ajak g wayang ke? adoiyai~ tak ske tak ske. here's some tips for you kay?


stuffs that turn we off




1. long fingernails.

totally s.u.c.k.s!! please guys. xkisah la korunk nk wat pe dgn kuku tu,still gross!! suck weyh.. aku mmg xske gle laki2 yg kuku panjang ni.. even abg aku pun aku soh potong. kalo yg bersih tu,tahan la g.. ni siap de itam2 la bwh tu.. uueeww~~~ totally OFF!

2. many2 bulu dada
this may sound funny,but aku mmg xske byk2 bulu ni.. eeuuww~~~ sgt2 geli dowh. xtau la pompuan len kan. haha~ kalo bley,misai2 n janggut2 pun aku xbrape ske.. semak mata aku.. kalo bersih je kan nice..

3. guys in pink

please. i hate guys in pink. pink is totally a privilege for girls only. and not for guys. de byk g wane len dlm dunia ni,but why pink? please la. korunk tau x bile korunk pakai pink, tu bukan macho, bukan metroseksual, tp entahla.. aku pun xtau.. tp siyezly aku akn de satu stereotaip kat guys yg pakai pink. sorry!

4. pakai celak

memang aku sedar pakai celak tu sunnah rasullulah s.a.w,and pakai celak ley elokkkan mata. tp kalo nk pakai niat elok,xpe la.. ni nk pakai semata2 kunun EMO. s.u.c.k. kalo tol2 korunk rasa nk pakai,pakai kat umah.. xyah meningkatkan kejengkelan orang ramai. especially aku.


5. skinny jeans

fesyen camni buat aku teringat zaman2 aku skola dlu,yg dak2 ramai 'kunun' punk. bagi aku ni mmg fesyen crime ever!! everytime aku nmpk guys yg pakai TOO SKINNY jeans,aku akan bagi wrong impression,as if they are into girls. kalo jeans yg straight cut,ok je bagi aku.. ni kalo dah jenis jahit sendri bg lagi ketat,xrasa cam sgt menyesakkan ke? camne nk masukkan kaki korunk? impressive. very impressive.


aku mintak maaf bagi spe2 yg terasa. ni just pendapat aku. for me,this is the biggest crime in men's fashion ever. coz bile aku keje,aku jmp byk yg buat aku jengkel.. tp senyum je la kan. neway,aku xkesa kalo wat rambut mohawk ke, perut bulat ke (*cute wat?? hehe~), wane rambut ke. tu identiti korunk kan. tp tula.. these are a few things yg aku xske la.. hehe~~

No comments: