Apr 20, 2009

nama-nama indah..

salam sume.. skunk aku rasa musti ramai pelik kan asal aku letak title cam2 kat atas.. hehe actually aku share sumthing yg agak funny la dgn korunk.. cam klakar je mende alah ni,tp aku still nk share gak.. mostly post ni tok girls, coz girls je yg penah rasa camni.. haha xkisahla korunk single ke. dah kawen ke, dah berpunya ke,sume bley.. and aku rasa sume penah alami fasa yang ni.. haha~

pe nama yang korunk nak bagi kat anak korunk?

hehe.. cam cumil je kan? aku mmg penah pikir sal ni, even b4 aku couple pun.. sebab, cam cumel je.. ala,standard la dak pompuan.. haha~

for baby boy,
aku ske nama2 lme.. nme2 klasik. cam,

TUAH ISKANDAR
JEBAT ZULQARNAIN
ADI PUTRA SHAH

cam nme org dlu2.. hehe aku nak boys aku jadi anak jantan, anak yg ley protect adik2 die.. cam lelaki skunk (sory if offend some people), xsume cam lelaki.. u get what i mean? aku xske sungguh.. aku ada kawan2 camni, and aku xkesah berkawan dgn diorg.. siyezly.. dah diorg cam2 kan.. nk wat camne.. tp,entahla.. cam aku ada satu stereotaip.. sorry.. hehe.. point is, aku nk anak laki aku cam lelaki~ tu je..


for baby girl,
aku ske nama bunga.. pelik kan?



violet
lily
ros

cam sgt sweet.. ada junior aku nama mawar, tp aku xnk nama mawar.. hehe pompuan mestila ayu dan lemah lembut, xmacam aku.. aku ni kasar.. so abg2 die kne protect die dari yg jahat2.. barula ikatan adek beradik itu teguh.. haha


aku rasa,antara byk2 post, post ni yg paling byk buat aku tersenyum.. hahaha cam klakar sgt2.. tp nk share gak.. so,anak korunk nme pe?

1 comment:

signi said...

nama2 bunga ley la accept lagi.tapi kalau dah letak tuah,jebat mak aih aku rs kesian la kot anak ko nanti..mesti die salahkan ko bile die da besar nanti sbb asek kne gelakkan dgn org.huhu..