Mar 1, 2009

pagi

now is 4.05 am in the morning.
still cant sleep.
I noe y
membahan 2 cawan Nescafe suam n sedap.
huh!
padan mke ko..
esok de trip.
kol 7.30 dh kne siap..

adeh~
aku ni nak soh siap awl??
silap org btol..

haha~
aku mmg kaki tdo,sorry.
slalu nk ubah habit ni..
tp,tdo tu kan nikmat.
kne nikmati sgt2..
haha~

sem ni dah nak abes.
bulan 4 kami bebas.
hurm.

aku xtau nk definisikan perasaan ni cane.
happy?
agak la,coz aku dpt bebas dr tekanan ni.
sedey?
sgt la,coz xjmp dgn dak2 mental dah.
kecewa?
hurm,mungkin.
more to kecewa dgn diri sendri.
ntahla..

aku byk bermain2 dgn perasaan skunk.
aku rasa mungkin coz aku xdpt handle pressure ni.
so,aku rasa disappointed.
aku nak sgt lari dari masalah ni..
contoh mcm,tbe2 yus kawen dgn aku ke..
dah xyah blajar.
xpun aku ada tumor,n aku disuruh enjoy life,coz xidup lme dah.
hehe~
aku dah mle merapu.

so,skunk,aku ske berlari.
no,berlari dr masalah,not berlari as if jogging tuh.
aku benci jog k?
huu~

aku tau,ramai gak yg cbe lari dr masalah diorg.
tp dlm kes aku,aku xley lari mana2.
aku still stuck kat cni.
nak xnak,aku kne hadapi gak.
tp semangat aku makin ilang.

lagi2 subjek yg paling aku minat,
seronok menguji kesabaran aku.

ilang dah semangat yg dlu berkobar2,berapi2.
hanya menanti keluar dari sini.

masa depan yang xpasti.

haaiihh~~

pe la nk jadi ni..

2 comments:

Anonymous said...

ko mmg kaki tido pon yan..dlu klu ko tido nk kejutkan mmg bukan maen payah..org simbah air pon tak terbangun apatah ag bunyi alarm kan'hahaha..wlupun aku tak duk aspuri bdk2 kiter kan suka duk bebel psl ko payah nk bangun..hahaha..biasala kadang2 kiter nk jer lari dr masalah tu tapi nk wat cmner life must go on..hehe

azyan azilah said...

to anonymous:

thanz weh,eventhough aku xtau ko spe.. haha next tyme ltk ah nama ko.. hehe.. masalah mmg kat mne2 pun kan?? susah nye idup...