Apr 22, 2010

suicidal note

maaf. jumpa lagi laen hayat.
bunuh diri jap.
minggu exam dah bermula.
selamat tinggal dunia.
minta maaf pada mak abah.


nota kaki :
saya tau uitm memang lambat mula exam.
dan lagi lambat abes exam.

pegila kamu semua,
pergila bersuka ria.
fine!
biar saya mati sendiri.
:'(

11 comments:

Sirr said...

hey..hey..jgn sedih~
all da best to you
saba byk2 ea..kami tak lari

azyan azilah said...

sedih weyh. sume nak g naek gunung la,nak g langkawi la,nak g perhentian la. cis cis. stress nye aku dgr.

Othman Juliana said...

haha~ jeles dgn org lain nmpk ;p
good luck & enjoy your exam dik~ kasi dean list kali ni, yeah!

azyan azilah said...

DL la sangat. mati idup balik la cam2. ni dah tinggal nyawa2 ikan dah ni.

tolaughoftenandmuch said...

join mati sama-sama boleh? aku bangkit semula dari mati 14/05, hehe. when will be yours?

Sirr said...

ahahaha
aku duk uma jerk...
takpe2
pasni ko plak, org len kne masuk balik da pown :D

zulaikha said...

all the best dude. smoga dpt DL.. amin..

weh, ko lupa tulis yg sume harta2 ko, ko bg kat aku...

azyan azilah said...

tolaughoften. aku bangkit 9/5. nampak nya kau mati lagi lama dari aku. haha

sir. orang len masuk cepat pun xbest gak sebab kite xde spe nak hangout. asalla uitm nye schedule xsama? aiisssyyhh~~

zul. dl? semoga la. kalo mati ni dah xdapat nak bangkit,xde makna nye dl tu. haha ada paham ke? haha ko nak harta aku? ada la 85 sen dalam tabung. amekla. xpe.

Ainu Shazwani said...

nak exam cam nak gi perang je..
emo!

azyan azilah said...

emo jangan tak emo.

azyan azilah said...
This comment has been removed by the author.