Feb 2, 2009

sejuk air cond.

aku skunk rs tertekan. standard r. blajar kan? but still,aku rasa cam aku sgt2 dumb,or should i say,idiot o stupid. rasa pe yg aku blajar xdpt msk. rasa tensen gle babi. aku pressure sgt2.

ok,fine. aku tau selamana ni aku mmg men2,aku mmg ske study last minute. tp act aku bkan study last minute,aku just review blk pe yg aku study last minute. things tht i already undertsnd. n aku rasa,ok la result yg aku dpt. kire ok la dgn usaha aku yg xseberapa.

skunk??start result pspm tu,aku cam sedar. aku xley la nk men2 dah kan?? bongok la kalo aku kata aku xnak berjaya. n pspm ri tu aku gila2 struggle. aku cam berusaha gle2,but still,aku xdpt pe yg aku nk.. n worst aku dpt yg lagi teruk adelah..

ARGH!!

tensen mula bermain di hati aku,mula tekanan tu dtg ke setiap sudut jiwa aku.

aku rasa hina.. dikelilingi org yg bijak pandai,aku rasa insecure. aku rasa cam sampah.

...



ntahla.. aku cam,penat pun ley katakan gak la..
dah xsaba nak out dari hell ni..

aku sedar aku tak pandai. aku sedar aku bodo.
aku sedar sume tu.....


aku seorg yg boleh dikatakan positive thinking.
aku xske buat diri aku merapu ntah pape..
tp ble dah situasi camni,
ak rasa cam blur.

macam aku cakap td.

aku rasa cam sampah.

owh,how pathetic would it be?

stress!

dgn harapan org kat aku.
tinggi nye~

org kata zaman blajar adalah zaman yg sgt2 fun.

is it?

tekanan,ditekan,...
what else?

ku rasa ku bakal gila~
lalalalala~~

No comments: