Dec 7, 2009

wajib baca

*sila baca sampai habis dan berikan ulasan anda.*

Melah hanyalah gadis biasa. Tapi bukan biasa seperti normality gadis bandar yang lain. Dia agak 'kelam'. Dia suka menyendiri. Tak ramai kawan. Dia baru saja pindah ke sebuah kampung. Kampung di mana bapanya tinggal dan bertugas sebagai seorang pengawal keselamatan.

Melah pindah ke sana sebab ibunya terpaksa ikut suaminya yang baru. Suami mak Melah bertugas sebagai seorang ahli sarkis amatur. Sebab nak bagi privacy kat mak, Melah ikutkan saja hatinya ke kampung bapaknya.

Di sana, Melah jumpa Mail. Seorang lelaki kacak tapi agak misteri. Mukanya agak hensem. Macam Hans Isaac. Mail ni tak ramai kawan. Sebab dia suka menyendiri dan hanya lepak dengan adik-beradiknya yang berkulit agak gelap.

Satu hari, Melah hampir dilanggar moto mat rempit. Tapi dengan sepantas kilat Mail datang selamatkan Melah. Mail tolak moto mat rempit yang hampir melanggar Melah dengan kelajuan tak masuk akal. Dengan sebelah tangan je.

Lepas tu, Melah dapat tahu. Mail adalah orang minyak. Tapi Mail bukan orang minyak tipikal. Dia tak suka rogol anak dara. Dia berbeza. Dia suka rogol kambing. Melah macam berbelah bagi. Tapi dia macam kena pukau dengan kekacakan Mail yang hitam pekat tapi berhidung mancung serta bermata biru.

Mail tak boleh kena cahaya matahari. Sebab bila kena, badannya akan berkelip-kelip macam bintang di angkasa. Hitam berkelip. Melah jatuh cinta. Dia tak kisah Mail suka rogol kambing. Dia redha.

Melah juga ada seorang kawan yang dikenalinya sejak dari kecil. Namanya Borhan. Borhan ni pulak ada rahsia dia sendiri. Dia bukan manusia biasa, tapi boleh berubah menjadi harimau jadian.

the original writer : pjoe

terbaek!!!! lolz lolz lolz lolz lolz lolz!!!

5 comments:

signi said...

hoi ini cm citer twilight neh.hahahah.versi kampung melayu ape??

azyan azilah said...

hahahha
senjakala la. bukan twilight.
hahahahaha

Najlaa I. said...

die xrogol anak dara, die rogol kambing.
lolololollolol

kay said...

cta yg amat mrepek...
memg bt0l2 twilight versi org mlayu..
hahahaha

Othman Juliana said...

lpas adik dh explain-br i paham~ haha.
nmpk gaya kena tgk gk cte twilight ni.. kuku~