Nov 17, 2009

simple updates

  • hp saya rosak dan masih belum diperbaiki.
  • rambut dah potong kat salon sima. dan dapatkan highlight. *ok,i noe i sound exaggerate but its my first time having a highlight. u cant blame me on that.
  • yus akan blk 1 december nnt. ok dah,jgn tny lagi dah. sedih tau nk jawab.
  • perlu ke lowyat untuk tukar earphone yg dah rosak.
  • semakin gemuk dan perlu berdiet. any recepies on eating healthy?
  • nak mantapkan skill driving tp sume cam busy jee......
  • sedih+frustrated dengan sesetengah kawan yang menikam belakang saya. *kalo kamu tak boleh berlaku jujur,itu bukan masalah saya. tapi bila kamu tidak jujur,salah faham akan berlaku dan fitnah akan muncul. jadi,ya itu masalah saya.i've had enuff being a good girl here and you never realized it or appreciate it. so dun asked me to be friends with you again coz it will take a long time to heal this. saya pendendam,saya mengaku. tapi saya sangat susah untuk berdendam. sekian,terima kasih.
  • nak beli sgt '6 suspects' by vikas swarup.
  • nak cari movee 'rocky balboa' 1-4.
  • tgh tggu azam untuk abeskan exam to give me gossip sirl season 3. heh.
  • need to find something to do except blogging n facebooking.

3 comments:

azam baizen said...

Oh My Gucci!That's awesome Yan!Jelesnyaaa!hee

azyan azilah said...

oh my gucci? bukan tu dalam pisau cukur ke? huh

i know azam. i know. haha

ko bile lagi?

mien said...

wah simplenye la update kau kan..lalalal