Dec 7, 2010

Hello December!

December brings such a bad news for me. Not everything happened according to my plan.

First,kerja langsung tak berjalan.

Sebab mak penat kan duduk rumah, everything needs to be in order. Mak pun macam taknak saya pergi kerja,so xpela. saya duduk rumah. jadi plan untuk beli Fujifilm Mini Instax kena tangguh. dan juga plan untuk bershopping untuk membeli barang *ehem* keperluan seperti beg baru, kasut baru juga terpaksa ditangguhkan.


Second, trip ke Singapore terpaksa dibatalkan.

Sebab DUIT. yup. you can't go anywhere without having money in your pocket these days. omaigos yang ni sangat devastating sebab dah plan sangat-sangat untuk ke Singapore.

Nak pergi Universal Studio dan beli popcorn yang sedap recommended by my aunt, nak pergi Singapore Science Centre where you can play CSI and solve a case (according to AXN), nak pergi Sentosa Island boleh main flying fox. owh sedihnya. (==")

takpela. ada sesiapa yang pergi dengan saya?

Third,rancangan untuk ke Lata Hammers terpaksa dibatalkan.

Not for them,but for me. Only me. Sebab plan Lata Hammers terpaksa diubah tarikhnya dan diubah ke tarikh yang aku telah berjanji dengan kawan KMK. Tak faham? takpe. Jadi,kesimpulannya, tak dapat jumpa kawan Semesup, namun bakal berjumpa dengan geng lain pula. Takpe. Its still a plan.

***********************

Plan punya plan, i have to choose one. Lagipun perpindaan tarikh berlaku dengan segera, maka aku terpaksa buat decision dengan cepat dan tepat.

So anyway janji untuk berjumpa dengan mereka dekat Taman Tasik Titiwangsa, where we gonna suprise Nina. Tapi janji dengan Siti suruh ambil kat rumah dan dia lambat ambik saya kat rumah sebab makan dulu, maka Nina sampai lebih awal dari apa yang plan. Nina kenapa sampai awal? tak sempat nak tiup belon pun. Huh!

Anyway i made chocolate cupcakes the night before and this is the result. Tau nampak tak hebat macam dalam blog cupcakes yang lain tapi saya akan cuba lagi lain kali!


tunggu betulkan tudung jap!






lepas dah puas main-main kat Titi, kami decide untuk pergi makan dan pergi.... jeng jeng jeng... KARAOKE!



amek kau sampai berdiri atas kerusi lagi.

Jadi saya dengar trip pergi Lata Hammers berjaya dengan sungguh hebat! eh mana laporan Azam? walaupun saya tak ikut, tapi saya nak baca jugak. hehehehe


p/s : Kalau ada sesiapa yang nak buat plan berjalan please inform me. I'm dying right now!

p/p/s : kawan saya ada bukak blogshop baru yang jual shawl and inner yang cantik cantik. please support her by visiting here! congratz guys!

No comments: