May 9, 2011

On a Very Humble Note...

how should i start...


Pada sesiapa yang dah baca Kapal Terbang Kertas #1, aku nak clarify kat sini yang sesungguh nya yang aku bukan nak tagih simpati, bukan nak buat cerita dan bukan nak bujet bagus atau seangkatan dengannya. Sesungguh nya mula-mula aku taip untuk tulis cerita ni, aku terasa nak luahkan, dan honestly aku rasa macam nak cari balik Hafiz ni. Aku nak jumpa dia sebab dia kawan aku. Dan tidak aku dan kekasih hati tidaklah mengalami kelambungan ombak atau apa-apa walaupun kami selalu gaduh. Jangan buat gossip okey.

The reason why I did this entry? Just wanna clarify some things. Berapa lama dah cerita ni? Jap aku form one 2002, dan aku jumpa Hafiz kat MiRC masa aku form 3 (2004). Dah 7 tahun. Dan berapa kali sejak aku buat blog ni aku terfikir untuk tulis pasal aku dan Hafiz, cuma keberanian tidak di situ. Jadi kali ini bila aku tulis dan ceritakan aku harap tak de spekulasi atau apa-apa.

Ahahaha sepertinya Kapal Terbang Kertas (KTK) aku ni mencapai ribuan pembaca padahal hanya segelintir saja yang baca kan? Maafkan aku. Aku fikir lebih baik kita mencegah dari mengubati.

Dan ye exam sudah berakhir. Marilah berjoget dan bergembira sementara waktu masih ada. 16hb Mei dah nak masuk short sem balik. (T_T)


Harap kamu sabar tunggu KTK #2. (>.<)





Enjoy! Happy resting peeps!

No comments: