Jun 5, 2010

tikam lagi

asyik asyik kena tikam belakang.
kenapa asyik kena tikam je?
adakah aku terlalu baik?
terlalu cepat percayakan orang?
wow.
terima kasih banyak banyak la untuk orang yang tikam aku tu.
walaupun hampir semua tak suka beliau sebab mulut beliau yang pedas lagi lancang,
tapi aku bujet dia tak la seteruk mana.
aku tak percaya yang dia seteruk tu.
sebab tu aku percayakan dia,dan bagitau rahsia aku.
ok,fine la. aku taklah sebaik mana.
sebab tu aku ingat dia faham.
tapi nak buat camne.
dia plak yang sebarkan rahsia aku tu kan.

terima kasih banyak banyak la.

selepas ini,aku takkan bagitahu apa-apa kat kau dah.
kau yang buat barrier kat diri kau sendiri.
kau yang musnahkan hubungan kau dengan orang sekeliling kau.
kau asyik mencari kesalahan orang kan sedangkan kau tak nampak kesalahan kau.


sedih aku.sebab aku ingat kau sebenarnya baik,dan sekadar mulut laju. tapi nampak nya tak.
memang kau berniat nak busukkan nama orang lain ke? ntahla. aku sumpah tak faham. xpela. aku harap kau gembira la dengan buat semua ni. halal la apa yang kau belanja ke,aku belanja ke. aku terima kasih sangat dengan jasa kau selama ni. memang banyak kowt jasa kau. banyak. tapi banyak gak kau sakitkan hati aku selama ni dan aku diamkan je. kire fair la tu kan. ok la. kire kite dah 0 - 0 la ni. baguslah.

lepas ni jangan harap aku nak percaya kan kau lagi. minta maaf banyak banyak.

3 comments:

azam baizen said...

weyhhhhhhh aku terasa!haha

Anonymous said...

Weyh bukan untuk kau laaaaaa... Aku tuju untuk org laen... Kau kan antara kawan baek aku.. We're cool aite?

Yan gorjes.

Mc said...

manusia.